Saturday, August 07, 2004

**Adoi**

khamis

huhu..pg2 da sakit..terjatuh! gedebuk! teringat plak tetibe..da lame tak makan buah mangga...hihi..da la lambat g keje..em tertinggal plak kunci..mane laa dia..sah tercicir mase jatuh kt depan bilik td. tunggu punye tunggu kengkawan aku tak sampai laei..aku siap berbat lg dlm ati..bile terdengar derap kaki..somebody..yes!! yes!! douglaz..yuzi..douglaz.. yuzi..alih2 aci daa..ceh..2 kali..last tido jap..1/2 tunggu..tak thn aku...jirang depan da sampai..emm dgn menebalkn muke, ketuk pintu dan ty bole pinjam pc? hehe..klu terdesak mmg cam tu...ye arrr kul 10 en. dollah nk tengok flash..tak siap laei!!! kenal jugak akhirnyer jiran tetangge aku..org kelante ghupenyer...hiii...em dia gune flash mx 2004..wa ganaz seh..cantik sangat. tgh2 buat semo org tetibe da sampai..siap aarr sikit..pegila save..tup2 bukak plak kat pc, [pcku flashnyer mx aje] emm takleh bukak plak..em tu dia nyer kureng skit..mx 2004, fail dia takleh bukak kat yg rendah tarapnyer..pastu macam lg masalahnyer..nk bukak kene restart pc dulu, baru bole..lecehlah gamaknyer..tp skali da pakai mx 2004 so, fail yg da kene save format tu..kenela teruskn gune bende alah ni..mlm~dtg sini buat keje, tp nengok diorang main game ade laa..aida n' yuzi. aku tak taula..diorang ni ketagih game ke hapeh..emm tp keje diorang siap aarrr tu yg best tu..aida tido gak mlm tu kat ofis, yuzi..main game sampai ke pg..emm pagi tu -jumaat dia nk g pulau pangkor..wah best tu..kite org perak pon tak g lg..emm takpe..nnt mase honeymoon-syarat! mesti g semua pulau peranginan! haha..mesti org gerun nk kawin ngan aku...tu yg suke tuh..hihi...

jumaat

ari ni lambat bangat g keje...kul 11.00 cacatan sejarah btol! kak senior aku, konpius aku g keje ke tak..em kul 7 pg baru balik keje..terus tido..alamat tertido terus aarr...emm ari ni tgh ari ade nk jumpe adik angkatku..nadiah, izni n illa..em kene cepat balik, kul 1.45 kuar..nk jumpe illa..sampai kat bilik ey..emm sedie..dia takde la plak..g mane tak tau..eii budak ni..geramnyer!! da ckp..bole lupe plak..em sabar2..abis jumpe adik2 g ajar diorang..best nyer ajar diorang..sekurang2nyer dpt gak merapatkn diri ngan diorang..sayang korang...kul 3.30 g keje balik..kak senior aku..konpius lg..kite dtg keje bole lmbat? hehe sempoi..dtg lambat, balik lambat..kn senang...sesampai..ajar adik2 tutor aku plak..boys! adik aida..n' mursyid..em ajar..punyer ajar sampai kul 5.30 baru abis...eh, tak perasan btol...ok..tunggu lg kat ofis..belek2 komputer..[surf] sampai kul 7..ala duduk kt sini jela..nanti kul 7.40 da kene g N24 kene jage ujian..em jage ujian plak sampai kul 10.00 ++ huuu...lenguh seluruh bdn..tak rehat tak makan dr. tgh ari sampai malam..huu kn ke elok kite puase jek..hehe..da balik..kul 11.30 kot..kudibeleter oleh kakak..em..sedey gak dgr dia ckp itu ini..mmg btol poon...bile aku tetibe nk g keje mlm2, tido kat ofis, bukannyer nk bgtau kat member aku..ade handset tak gune..adoi..knapela aku camni..heh tak tahulaa...okies! lain kali kite call ek klu ade hapeh2! em teringat kat aida..huhu..dia ngan nadia g genting..hii diorang sampai ati tinggalkn kami berdua..douglaz n' I emm meremang bulu rome seh...huhu..kuatkn iman...ceh ade ke patut aida ckp bile kitorang tgglkn korang bdua abih aarr tak suci laei...ish..dijauhkn tuhan...amin...ok aarr..nampakner..tamate di sini..

No comments: