Wednesday, July 21, 2004

**Praktikal..praktikal**

mula masuk prak 13.5-hari selasa. tp hari jumat da fly ke Sabah..g KEM beb..sampai 20.5
terlanjur..geng kitorang panjat gunung...cume aku je tertinggal kat bwh tak naik...haha..suke2 je lepaskn peluang...hrmm takpela..lain taun gunung kinabalu kn ku terokai...hehe..***KEJE***da balik Sabah,mula bertugas..hehe jd gadis pejabat..awww..2 minggu or 1 mggu x de keje..@ last pakcik yuzi suruh g jumpe en. shah mintak keje..hehe..ni mesti kes dengki nih tak kasik org rehat dgn berjaya...gaga..da dpt keje..tak tido mlm la plak..mentranslate report...wa musykil btol...camner la en. shah ade idea nk bg keje nih kat aku..tak tahu la...hrmm terima la dgn redha...anyway arigato' en. shah. dpt la koman2 naikkn skit taraf bi aku...da siap translate kene plak wat MD-master document..watz dad??hrmm bende yg elok utk wat psm..so, lps nih sape nk minta ajar..ringgit2 jgn dilupe skali..lepas keje yg kureng kudpt..@ last dpt la keje yg excited skit utk dibuat...buat logO!...best.lg best pakcik yuzi siap turunkn ilmu photoshop dia...grasias2..utg lg logo beta siap diiktiraf ke laman web programmin C..konfius aku..camner bole menang...papepon free2 dpt tambah RM10 utk gaji siape taknak...hehe..n' nila buat aku bsemangat skit utk teruskn major multimedia nih!..***GAJI**tu pasal keje,skang pasal gaji!!!tension aku!!! camner leh pending...ni nak mogok nih!!!nasib btol la! cita2 ku utk frame first slip gaji x kesampaian..ceh..tp shukran..@ least dpt gak duit baru...hehe..tunggula rakan2 taulan aku nk blanje!!!ya duit utk diblanje!!!***SIFU***pasal gaji da lepas...pasal sifu kitorang plak...seorang yg hebat! tu jela yg bole didescribe...i tabik him...keje tak penah nk main2 serius memanjang...mcm aku...hehe..tp yg sadis dia da meninggalkan kami!!! aku sgt merasa rugi sbb x dpt sgt peluang nk blaja ngan dia... utg btol pakcik yuzi n' douglaz..cis..ingatkn dia lame lg..alih2 lepas dia cuti..minggu tu gak dia bla...sadis btol..tp pengalaman pertama mkn semeja ngan boys tak leh dilupekn...siap mkn bdepan ngan bro. ikhwan tu...tu yg mkn tak lalu..kene control punye pasal...yelah biasenyer aku mkn paling bersemangat..kn...ha..lg sadis sbb impian ku tak tercapai utk blanje main boling...cis ingatkn nk tunjuk skills..tp takpela musti ade hikmahnyer...ha..tak baik membanggakn diri!hehe...hrmm pepon for Mr. Ikhwan- smoga cita2 tuan hamba nk dpt gj sampai 14,000 tu tercapai...utg2 jgn dilupekn kitorang ek..blanje..jgn dilupe...gagaga....

No comments: